Saturday 12 March 2011

12 mac 2011

hari yang redup buat hati aku turut redup ... sepi hati x bhenti menemani ... hujan yang rintik mlambangkan hati aku yang sedang merintih dengan keadaan yang x pasti .. rasa sedih yang meluap dalam hati , kecewa pada sesuatu yang x nmpak , rasa kehilangan ... tapi apa? .. aku x rasa hilang ape2 ...aku stil ade kawan2 aku stil ade family , my lovely mom , zariq ... tapi kn aty aku slalu sedih ... seolah2 ade sumtg yg suruh aku supaya slalu sedeh ,,ape? ..ape dia !!! ... aku bosan hidup di kejar bayng hitam , di teman suara yang x d kenali , hdp dgn prasaan sedeh ... aku bosan dengan semua nih !!! .... hidup yg rasa xd hala tuju x tnt arah sedangkn aku punya cita2 ! .... suara siapa yg slalu mngagah aku tiap mgrb dan mlm ?... bayang hitam siapa yang selalu ikot aku ? ... kesedihan siapa yang slalu wat aku rase sedih ??? ... aku x gila ! semua ni masih dlm kesedaran aku !!!.... xd org akn phm akn pcy pd apa yg aku rasa... org kata itu prasaan , ilusi , khayalan , gangguan , rjn smbhyg , bdoa, bzikir ... bukan aku x buat ,,, aku buat !!! .... kadang bile sorang aku trasa ada yang teman aku , nk bcakap bmain dg aku ,, siape dye !!! ... aku x gila ! aku belom gila ! ..plz la jgn biakan hdp aku hanyut dgn bnde bodoh nih ... Ya Allah ujian apa lagi yang kau uji untk hambamu yang lemah ni ... aku da x larat lagi ... cuma mati yang slalu panggil aku ... aku nk hdp lama lg , hdp dgn org yg aku syg , capai sgala impian yang aku semai .... xd airmata lagi nk aku tangiskan ... hope god bless me ...

No comments:

Post a Comment