Wednesday 2 March 2011

luahan hati ...




xku pinta jd bgini , x ku ingin hidup mcm nih ,,, hampir stahun hdp aku derita, bile da smbuh x smpi sbulan kne lagi ?.... aku x pnh gagu hdp org , aku xpnh rmpas kbhgiaan org ... tp knp org sk rampas ape yg aku ade....sampai bile aku nk harungi hdp sorg2??? ... sampai mati ?.... aku xnk hdp derita mcm nih .... org kadang jauh dgn aku... slalu panas gan bf sdri .. bgado,, ok x smp bp ary ... sume org nty lm2 jauh dgn aku ... lame2 ape lg ?..org takot nk pndg muke aku ?...knp pmulaan hdp aku d uji mcm nih ??? .... aku nk bhgia mcm org laen ... aku nk hbgan aku kekal sampai ahr hayat aku , aku nk kawan2 senag dgn aku ... aku nk family aku happy.... knp kejam nye manusia yang behati dengki .... kenape nk buat aku sakit n sengsara seumur hdp ?..np x wat aku sampai maty ?... sampai bile aku nk hdp dlm ktakutan n dua alam mcm nih .... Ya Allah berila aku kekuatan ....amin .... jauhila aku dari gaguan syaitan , sihir dan manusia yang kejam ...

No comments:

Post a Comment